Onderdeel vanOntwerpers van onderwijs

Klachtenregeling

Klachtenregeling

Op de Toekomst doen wij er alles aan om het elke dag een beetje beter te doen voor onze leerlingen. Wij willen goed onderwijs geven. Het kan alsnog voorkomen dat u niet tevreden bent over de gang van zaken bij ons op school. Wij vinden het fijn als u direct contact opneemt met de betrokken partijen. Vaak kunnen klachten in goed overleg met elkaar worden opgelost. Als dit niet zo is, dan willen we u vragen om contact op te nemen met de directeur en/of onze vertrouwenspersoon op school; juf Carolien.

Vertrouwenspersoon

Komt u er samen met ons niet goed uit? Dan kunt u contact opnemen met de vertrouwenspersoon vanuit ons bestuur: Francine Prak. Zij is bereikbaar via francine@livp.nl of 0624989654.

Wilt u overgaan tot het indienen van een klacht? Dan kunt u een formele klacht indienen bij het bestuur van SKO of de landelijke geschillencommissie zoals beschreven staat in de klachtenregeling van het SKO. Deze kunt u vinden op de website.

Meer over ouders en communicatie

Contact opnemen met de Toekomst

Zoekt u een basisschool voor uw kind of hebt u een vraag? Neem gerust contact met ons op!

Contact opnemen